19.10.2011
PROCES VERBAL
In data de 19.10.2011,ora 18.00, a avut loc sedinta de informare a parintilor ,membri in comitetul de parinti, de la clasele I-VIII.
In cadrul acestei activitati, coordonatorii implicati (dir.Daniela Malaxa Nicolae,inv.Liliana Cioaca, prof.Carmen Marinescu),au desfasurat o activitate de prezentare a urmatoarelor rezultate si obiective:
1.Rezultatele obtinute de elevii scolii, fosti si actuali, la diverse concursuri;
2.Repartizarea elevilor pe licee;
3.Statutul si activitatea Asociatiei de parinti “Prietenii scolii nr.5 Cuza Voda”.In aceasta asociatie se pot inscrie parinti completand un formular de Cerere;
4.S-au aprobat la nivelul scolii 15 burse sociale ,2 burse de boala si 23 pachete cu rechizite ;
5.Parintii care doresc ca materie optionala limba germana ,pot face o cerere catre scoala prin care sa solicite ca elevul sa studieze in anul 2012-2013 aceasta materie ;
6.Deasemeni dorim sa intocmim un tabel prin care sa strangem semnaturi pentru montarea de denivelari la trecerea de pietoni din fata scolii,pentru incetinirea vitezei de catre soferi ;
7.S-a stabilit suma reprezentand donatia catre Asociatia parintilor , aceasta fiind de 10 lei in primul semestru si 20 lei in al doilea semestru.Pentru parintii care au 2 copii in aceasta scoala donatia va fi in procent de 75% pentru fiecare copil, iar pentru cei care au 3 copii in aceasta scoala ,donatia va fi de 50% pentru fiecare copil.
8.Se doreste imbunatatirea laboratorului de informatica cu ajutorul dvs.,contributia fiind de 10 lei/an,5 lei in primul semestru si 5 lei in al doilea semestru.
9.Pentru intretinerea manualelor in biblioteca este nevoie de o contributie de 2 lei/an din partea dvs.
Urmatoarea sedinta va avea loc in data de 23.11.2011.Va rugam sa transmiteti probleme dvs. legate de scoala pentru a fi discutate si rezolvate.
In data de 23.11.2011,ora 18.00, a avut loc sedinta de informare a parintilor ,membri in comitetul de parinti, de la clasele I-VIII.
In cadrul acestei activitati, coordonatorii implicati (dir.Daniela Malaxa Nicolae,inv.Liliana Cioaca),au desfasurat o activitate de prezentare a urmatoarelor situatii:
1.De la 01.01.2012 fiecare parinte va fi obligat sa faca o fisa de inscriere a copilului la scoala;
2.Vor fi verificate scutirile elevilor daca sunt reale si se va anunta Inspectoratul in legatura cu medicii care elibereaza aceste scutiri;
3.Zilele de 1 si 2 decembrie vor fi zile libere, iar ziua de 30 noiembrie va fi dedicata activitatilor diverse, dupa cum a stabilit fiecare clasa;
4.Continua campania de strangere de maculatura,iar daca se vor aduna cel putin 2 tone de maculatura, elevul care a adus cantitatea cea mai mare va castiga o bicicleta.Daca se vor strange 7 tone de maculatura, clasa care a strans cea mai mare cantitate va merge intr-o excursie gratuita;
5.Rechizitele stranse luna trecuta pentru o camapanie de ajutorare a unor copii au ajuns la acesti copii, care au fost foarte fericiti si in acest fel va multumesc.
6.Clasele a doua, a patra, a sasea si a opta vor da la sfarsitul anului testare;
7.In anul scolar 2012-2013 se vor infiinta 2 clase intai si doua clase zero;
8.Pentru ca suntem o scoala al carei spatiu ne permite sa avem clase libere dupa ore, in anul scolar urmator se va infiinta programul “Scoala dupa scoala”, platit din fonduri europene , pentru clasele I-VIII;
9.S-a insistat asupra obiceiului de a nu mai intra parintii in scoala la ora 8.00 discutiile cu invatatorii se vor face la ora 12.00;
10.Pentru cei care au de primit pachete cu rechizite, ii informam ca acestea se afla la secretariat, le pot ridica si la sfarsitul lunii vin si banii de bursa ;
11.In perioada 23-27.01.2012 va fi Saptamana scolii.
Urmatoarea sedinta va avea loc in data de 17.01.2012 .
STIMATI PARINTI,
Membrii comitetului de parinti ai scolii va aduc la cunostinta ca in data de 17.01.2012,ora 18.00, a avut loc prima sedinta pe acest an.Aceasta a fost coordonata de dna.director Daniela Malaxa Nicolaev si inv. Liliana Cioaca.
Problemele discutate au fost urmatoarele :
1.S-a finalizat realizarea site-ului scolii
www.cuzavoda.ro, care poate fi accesat in zilele urmatoare;realizarea acestui site a costat 1000 lei si a fost decontat astfel: 500 lei din fondul Asociatiei de parinti si 500 lei din fondul scolii.Pentru cei ce doresc crearea unei pagini proprii pe acest site (unde pot vedea lucrarile personale ale copilului) se pot inscrie, acesta va costa in jur de 2-3 lei/luna .
2.S-au instalat camerele video pe fiecare etaj al scolii.Imaginile pot fi urmarite din laboratorul de informatica.
3.S-au achizitionat 2 videoproiectoare pentru scoala, unul montat in laboratorul de informatica si altul mobil.(O parte din suma provine din donatia parintilor catre laboratorul de informatica.Nu e cazul clasei IA care nu a strans aceasta suma).
4.S-au strans cele 2 tone de maculatura de la elevi, cantitatile variind pentru primii 7 elevi intre 60 kg si 520 kg de elev.
5.In saptamana scolii, intre 24 ianuarie si 30 ianuarie 2012 programul orelor de curs va fi urmatorul: pentru invatamantul primar orele se vor desfasura intre 8 si 10 si pentru cel gimnazial intre orele 8 si 11.Exceptie face ziua de 24 ianuarie cand nu se vor face ore, dar prezenta elevilor la scoala este obligatorie si programul va fi intre 9 si 11.
Pentru zilele mentionate mai sus se vor face cateva cheltuieli de organizare din fondul Asociatiei de parinti.
6.In semestrul I s-a strans din donatiile parintilor suma de 2597 lei. Din acestia
s-au cheltuit 100 lei pentru transportul rechizitelor catre Valea Plopului, 500 lei pentru realizarea site-ului si 500 lei pentru calendarele scolii.In prezent soldul donatiilor este de 1497 lei.
7.S-a discutat care ar fi necesitatile scolii in acest moment si cum pot fi ele realizate din donatiile parintilor.Printre acestea ar fi necesar sa se achizitioneze cosuri de plastic pentru gunoi, montate in curtea scolii ,amenajarea bailor cu suporturi de hartie igienica .Pentru aceste achizitii este nevoie de sprijinul parintilor in ceea ce priveste o oferta cu un pret acceptabil.
8.Se ia in calcul ca pe viitor scoala sa-si monteze o centrala termica proprie.Pentru aceasta este nevoie de un deviz , o oferta de pret din partea unui parinte specialist sau a unei firme de profil.
Urmatoarea sedinta va avea loc in data de 29.02.2012 .
STIMATI PARINTI,
Membrii comitetului de parinti ai scolii va aduc la cunostinta ca in data de 29.02.2012,ora 18.00, a avut loc sedinta ASOCIATIEI DE PARINTI.Aceasta a fost coordonata de dna.director Daniela Malaxa Nicolaev si prof.. Carmen Marinescu.
Problemele discutate au fost urmatoarele :
1.S-au impartit , fiecarei clase, cate un exemplar din “Contractul intre scoala si parinti”, Cerere de adeziune la Asociatia de parinti si Formularul 230 de redirectionare 2% din impozitul pe salarii catre Asociatia de parinti.Fiecare parinte va primi cate 3 exemplare din formularul Contractului intre scoala si parinti spre completare pana la data de 28.03.2012 si cate un exemplar din Cererea de adeziune la Asociatia de parinti,pentru cine doreste sa participe la activitatile Asociatiei si Formularul 230 acesta fiind optional pentru parintii scolii si nu numai.
2.In legatura cu rubrica « CATALON ON-LINE » de pe siteul scolii
www.cuzavoda.ro parintii sunt rugati sa-si exprime parerea despre aceasta activitate ce implica plata unui abonament de 3,5 lei /luna pentru a vizualiza situatia scolara a propriului copil.
3.In sapatamana 2-6.04.2012 in toate scolile se desfasoara « Saptamana altfel ». De mentionat ca in aceasta saptamana nu se vine in uniforma, nu se pun note dar se pun absente la purtare.
Urmatoarea sedinta va avea loc in data de 28.03.2012 .
Un mic rezumat de la ultima sedinta a Asociatiei de parinti din 16 mai 2012:
-premierea copiilor care au luat premii la concursuri,si discoteca la Vip pe 1 Iunie;voi afisa lista participantilor la concursuri actualizata.daca aveti nelamuriri in legatura cu nr. de concursuri la care a participat copilul dvs. va rog sa interveniti in timp util, deoarece premierea se va face in functie de nr. de premii si concursuri la care a participat;
-s-a ales presedintele, vicepresedintele si secretarul Asociatiei;
-
www.intabara.ro- o societate care colaboreaza cu scoala pentru organizari de tabere;
-s-a incasat in contul Asociatiei suma de 2300 lei din redirectionarea a 2% din impozit pe anul 2010, bani disponibili pentru investitii in scoala: in primul rand se va achizitiona un dulap Rack pentru laboratorul de informatica si porturi de internet, camere de supravheghere la baie;
-bursele sociale au scazut de la 47 lei la 35 lei;
-programul Euro 200 pentru achizitia unui calculator-se primesc dosare pana luni cel tarziu. cine se incadreaza in suma de 150 lei/membru de familie isi poate depune cererea la secretariat.